سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد خوب شمار بیمه‌شدگان ورزشی در استان اصفهان

رئیس هیأت پزشکی ورزشی اصفهان گفت: رشد خوبی در شمار بیمه‌شدگان ورزشی داشته‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تعداد بیمه‌شدگان ورزشی به 300 هزار برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد باقری‌مقدم امروز در مجمع سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان اظهار داشت: با تعاملات هیأت‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان  برنامه های هیأت توسعه  یافته است.

به گفته وی با افتتاح امروز  درمانگاه و فیزیوتراپی ، به دنبال توسعه بیشتر این بخش هستیم تا در حوزه خدمات بی‌نیاز از تهران شویم و از طرفی سعی کردیم خدمات به مصدومان را بهبود ببخشیم و تلاش می‌کنیم مدت انتظار پرداخت هزینه به مصدومان را به حداقل برسانیم.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی اصفهان بیان داشت: خانه علوم ورزشی لوافان به همت خیر ورزشی به جامعه ورزشی تقدیم شده و با توجه به نیاز استان این ساختمان در اختیار هیأت پزشکی ورزشی قرار گرفت و می‌خواهیم خدمات متفاوت و پیشرفته ارائه کنیم.

باقری‌مقدم خاطر نشان کرد : درمانگاه و خانه ورزشی که امروز افتتاح می‌شود نیازمند تجهیز و توسعه شایسته است و از فدراسیون درخواست کمک مالی برای رسیدن به اهداف مورد نظر داریم.

 

انتهای پیام/م

 

مجمع سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.