سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتصال بنادر به خط ریلی در اولویت برنامه‌های بنادر است

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اتصال بنادر به خط ریلی، توسعه زیرساخت‌ها و افزایش ظرفیت بنادر در اولویت برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، منصور آرامی ظهر یکشنبه در آئین معارفه سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه بنادر استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در بخش بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: حل مشکلات حمل و نقل دریایی برای ایجاد اشتغال و توسعه استان بوشهر به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع سازمان بنادر و دریانوردی از توسعه ظرفیت‌های ریلی به عنوان یکی از سیاست‌های این سازمان نام برد و افزود: اتصال بنادر به خط ریلی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید از ظرفیت‌های ریلی کشور در بنادر استفاده کنیم.

وی از راه‌اندازی اداره ریلی و اداره کل لجستیک و حمل و نقل چند وجهی در حوزه معاونت بندری سازمان بنادر خبر داد و اضافه کرد: خدمات و برنامه‌ها در سازمان بنادر متحول شده است و استفاده از ظرفیت ریلی در دستور کار است.

آرامی با اشاره به استفاده از ظرفیت ساختار و نیرو‌های متخصص در این زمینه ادامه داد: این اتفاقات و تحولات صورت گرفته نقش مهمی در توسعه اقتصادی در سطح کشور خواهد داشت.

وی از تلاش ویژه سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه بندری استان بوشهر بیان کرد: توسعه پسکرانه در بوشهر به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌ها در این استان است که کار‌های خوبی در جزیره نگین در حال اجرا است.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع سازمان بنادر و دریانوردی افزود: از دیگر برنامه‌ها در بندر بوشهر می‌توان به احدث اسکله‌های جدید و لایروبی کانال دسترسی بندر اشاره کرد.

در این آیین نورالله اسعدی به عنوان سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر معرفی شد و از خدمات محمد مهدی بنچاری تقدیر شد.

انتهای پیام/م

توان حمل و نقل در بندر بوشهر افزایش می‌یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.