سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ دسته اول؛

صعود خونه به خونه به رتبه دوم در روز برتری نفت مقابل قعرنشین

هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز (یک شنبه) با برگزاری ۶ دیدار آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر امروز(یک شنبه)  با برگزاری شش بازی و تعویق یک دیدار آغاز شد. 

با توجه به بارش برف و باران در تبریز، دربی این شهر بین تیم های ماشین سازی و  شهرداری لغو شد و به احتمال فراوان فردا برگزار می شود.

در نخستین بازی این هفته بادران در ورزشگاه کارگران تهران مقابل میهمانش، گل گهر سیرجان با تساوی یک بر یک متوقف شد تا پس از هفته ها رتبه دوم جدول را از دست بدهد. علی خسرونژاد(48) برای بادران و مهدی دغاغله(32) برای گل گهر در این بازی موفق به گلزنی شدند. با این نتیجه شاگردان محمد ربیعی در تیم بادران و وینگو بگوویچ در گل گهر به ترتیب با 44 و 33 امتیاز در جایگاه سوم و دهم قرار گرفتند.

فجرسپاسی شیراز در خانه خود با نتیجه 3 بر صفر از سد آلومینیوم اراک گذشت تا با 42 امتیاز رتبه چهارم را حفظ کند. ابوذر صفرزاده(13)امین شجاعیان(23) و شاهین مجیدی(68-پنالتی) گلزنی کردند. شاگردان حامد بصیری هم با 25 امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماندند. 

تیم های مس رفسنجان و ملوان انزلی در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این نتیجه شاگردان علی سامره با 37 امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفتند اما انزلی چی ها با همان 36 امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماندند.

صبا در ورزشگاه یادگار امام قم موفق شد برق جدید شیراز را با تساوی یک بر یک متوقف کند و با 12 امتیاز در رتبه هفدهم باقی بماند. آرش اسماعیلی(24) برای صبا و رسول بهاروندی(55) برای برق جدید موفق به گلزنی شدند. شاگردان رحمان رضایی هم با کسب این تک امتیاز خارج از خانه 33 امتیازی شدند و در رده یازدهم قرار گرفتند.

خونه به خونه در ادامه روزهای خوبش با هدایت دراگان اسکوچیچ در خانه ایران جوان بوشهر با 2 گل از سد این تیم گذشت. محمد قریشی(69) و مهدی خیری(94) در این بازی برای بابلی ها گلزنی کردند تا این تیم با 45 امتیاز به رده دوم صعود کنند و ایران جوان هم با همان 21 امتیاز در جایگاه شانزدهم باقی بماند.

در آخرین بازی امروز هم تیم های صدرنشین نفت مسجد سلیمان و قعرنشین راه آهن تهران به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان محمود فکری با نتیجه 2 بر یک میهمان خود را شکست دادند. میلاد میداوودی(70) و پیمان میری(77- پنالتی) برای نفت مسجد سلیمان و عباس محمدرضایی(82) برای تیم محسن بیاتی نیا موفق به گلزنی شدند. با این نتیجه نفت و راه آهن به ترتیب با 49 و 4 امتیاز در رده اول و هجدهم باقی ماندند.

انتهای پیام/

نتایج روز نخست هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.