سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندار منوجان؛

خریداری ۵۰ تن میوه برای شب عید در منوجان

معاون فرماندار منوجان گفت: ۵۰ تن میوه شب عید شامل پرتقال و سیب درختی برای شهرستان منوجان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهدی شهسواری معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار منوجان با اشاره به تأمین و توزیع میوه شب عید گفت: از ۲۷ اسفند ماه فروش این محصولات آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه می‌یابد، میوه‌های شب عید شامل پرتقال و سیب درختی خریداری شده است که سهم شهرستان ۳۰ تن پرتقال و ۲۰ تن سیب درختی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج سلامت نوروزی باید از دپو و فروش خودرو‌های دوره‌گرد جلوگیری و آن‌ها را جمع‌آوری کند که حق مغازه‌های میوه‌فروشی ضایع نشود، افزود: سال گذشته سه مدرسه برای اسکان در اختیار مسافران نوروزی شهرستان قرار داشت، امسال نیز پنج مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده و آماده استقبال از آنان است.

شهسواری با اشاره به سد معبر مغازه‌داران در پیاده‌رو‌ها عنوان کرد: شهرداری نسبت به رفع سد معبر توسط مغازه‌ها و دست‌فروشان اقدام کند و اتاق اصناف نیز موظف است به مغازه‌هایی که فاقد پروانه کسب هستند، تذکر داده و در مرتبه دوم با همکاری اماکن آن‌ها را پلمب کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان منوجان گفت: باید هفت مرکز توزیع مرغ در سطح شهر و روستا‌ها مشخص شود که سه عامل در سطح شهر، دو عامل در بخش آسمینون و دو عامل دیگر نیز در روستای حسین‌آباد و دهنو قرار گیرد.

وی افزود: باید تمام عوامل توزیع مرغ در شهرستان از شبکه دامپزشکی تأییدیه بهداشتی داشته باشند.

معاون فرماندار منوجان تصریح کرد:عاملان توزیع مرغ در شهرستان باید تمام نکات بهداشتی و محیطی را رعایت کنند تا سلامت جامعه شهری ما به خطر نیفتد، البته این مراکز دیگر حق فروش مرغ آزاد را تا ۱۵ فروردین ماه ندارند.

شهسواری اظهار کرد: اتاق اصناف باید بر فروش مرغ با قیمت ۶ هزار و ۲۰۰ تومان در بازار نظارت کند، زیرا فروش بیشتر از قیمت مذکور عامل تخلف محسوب شده و با آن‌ها برخورد صورت می‌گیرد.

وی افزود:علاوه بر گشت‌زنی‌های نظارتی به صورت شبانه‌روزی از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۶ فروردین ماه توسط دامپزشکی، گشت‌زنی‌های مشترک هر سه روز یکبار در سطح شهر صورت گیرد.

 

انتهای پیام /ح

ذخیره سازی میوه شب عید در منوجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.