سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دژاگه جام جهانی را از دست می‌دهد؟

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با مصدومیت جدی‌ای روبرو شده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات زمستانی به ناتینگهام فارست انگلیس پیوست، نتوانست دوران خوبی را در این تیم پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تجربه کند و پس از یک دیدار مقابل فولهام که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و بازی کرد، دچار مصدومیت جدی از ناحیه زانو شد و باید تا پایان فرودین ۹۷ استراحت و سپس شروع به تمرین کردن کند.

کارلوس کی روش که پس از این اتفاق بسیار ناراحت بود، با انتشار پستی حمایت کامل اش را از دژاگه اعلام کرد و امیدوار بود تا دژاگه مصدومیتش جدی نباشد و بتواند در اردو‌های پایانی تیم ملی شرکت کند، اما مصاحبه امروز کارنکا، سرمربی ناتینگهام فارست از مصدومیت شدید کاپیتان تیم ملی ایران خبر داد:

کارنکا درباره این موضوع می‌گوید: اشکان از ناحیه زانو مصدوم شده است و ما منتظر هستیم که نتیجه تست‌های پزشکی او چه می‌شود. اشکان از بازی و کمک کردن به تیم مان و تیم ملی در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نا امید شده است.

وی افزود: باید ببنیم چه اتفاقی رخ خواهد داد و نمی‌دانم چه قدر زمان می‌برد تا مصدومیت دژاگه خوب شود. من دکتر نیستم، اما این اتفاق خوبی نبود که او مصدوم شد.

دژاگه که تا اردیبهشت و رفع مصدومیتش در اردو‌های تیم ملی حضور ندارد و از شرایط بدنی خوب دور می‌شود، باید منتظر بماند و ببیند آیا نامش در فهرست نهایی کی روش است یا خیر؟

انتهای پیام/

مصدومیت بد موقع برای دژاگه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.