سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال جاری ؛

پرداخت بیش از ۲۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی نیمه فعال در آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در سال جاری بیش از ۲۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی نیمه فعال استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛   جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در محل سالن جلسات استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد اظهار کرد: هدف‌گذاری امسال برای احیای واحد‌های تولیدی در کل کشور ۲۱ هزار طرح و واحد با مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان بوده که این تعداد در استان ۶۳۰ طرح و واحد با مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
اسکندری با بیان اینکه هدفگذاری استانی برای سال جاری، احیای ۶۳۰ طرح و واحد با ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار بود، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون به ۲۲۹ واحد در استان، ۲۴۱۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و در واقع ۳۶ درصد هدف‌گذاری محقق شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر آن، تعداد ۵۷۰ مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به تصویب رسیده که ۵۱۵ مورد آن در موضوع رفع موانع تولید بوده است.
وی با اشاره به اینکه امسال ثبت‌نام تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین‌یاب در کل کشور ۴۱ هزار و ۶۸۶ پرونده بوده است تصریح کرد: این تعداد در آذربایجان‌غربی دو هزار و ۳۹۰ پرونده ثبت‌نامی بوده و این لحاظ این استان در رده پنجم کشور قرار دارد.
اسکندری با اشاره به اینکه تاکنون در بخش گردشگری به ۶ فقره پرونده مبلغ ۲۴۶ هزار میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است افزود: در بخش صنعت و صنف نیز ۱۳۸ فقره به مبلغ یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۴۱۶ میلیون ریال پرداخت شده است.
وی افزود: همچنین در بخش کشاورزی به ۱۱ فقره پرونده، مبلغ ۷۶ هزار و ۱۸۰ میلیون ریال پرداخت شده و در مجموع یک میلیون و ۸۲۶ هزار و ۵۹۶ میلیون ریال تسهیلات به حوزه‌های مربوطه کمک شده است.
انتهای پیام/ح


تلاش برای احیای واحد‌های تولیدی نیمه فعال در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.