سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: ضروری است ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل امروز در جلسه هماهنگی جشنواره صبر و استقامت در اردبیل تصریح کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی بدون توجه به نقش تربیتی مادران امکان پذیر نیست.

وی افزود: ضروری است به نقش تربیتی مادران به ویژه با رویکرد بهره گیری از اندیشه اهل بیت (ع) در تربیت کودکان توجه ویژه شود.

مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی این تربیت صحیح مادران بود که منجر به تربیت و شکل گیری روحیه جهادی و شهادت طلبی شد و ما همچنان نیازمند این روحیه هستیم.

محمدلو افزود: امروز نیز بیش از هر زمان دیگرترویج این روحیه در جامعه ضروری است و باید نقش مادران در تربیت معنوی فرزندان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع آموزشی و جشنواره های فرهنگی افزود: در این گروه از برنامه ها به دنبال ترویج سبک زندگی اسلامی هستیم.

مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل به برگزاری جشنواره صبر و استقامت همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و بیان داشت: در این جشنواره در نظر داریم به نقش تربیتی بانوان توجه شده و نقش بانوان در زمان دفاع مقدس تبیین شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره صبر و استقامت در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.