سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجی دلیگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جلسه اول بررسی درخواست سوال از رئیس جمهور نیمه‌کاره پایان یافت/ ادامه جلسه ساعت 13 آغاز می‌شود

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه گفت: بخش اول جلسه سوال از رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی به دلیل اذان ظهر پایان یافت و قرار است بعد از نماز ادامه یابد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در گفتگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،   با اشاره به نشست امروز درخواست کنندگان سوال از رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی گفت: این جلسه پیش از ظهر امروز تشکیل شد.

وی ادامه داد: نمایندگان در این نشست سوالات خود را مطرح کرده و سیف رئیس بانک مرکزی به آنها پاسخ داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: به دلیل زمان کم و اذان ظهر این جلسه نیمه کاره پایان یافت و قرار است ساعت 13 بار دیگر این جلسه ادامه پیدا کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه تأکید کرد: کرباسیان، نهاوندیان و سیف به عنوان نمایندگان رسمی از سوی ریاست جمهوری در این نشست حضور داشتند، اما فضای جلسه به گونه‌ای بود که اقناع نمایندگان مجلس و درخواست‌کنندگان سوال از رئیس جمهور بعید به نظر می‌رسد.

شایان ذکر است؛ براساس شنیده‌ها مازنی نماینده اصلاح‌طلب مجلس از اظهارات سیف قانع نشده و محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید درخواست حضور روحانی رئیس جمهور کشور را در صحن علنی برای پاسخ به سوالات نمایندگان داشته است.

همچنین، بسیاری از نمایندگان اظهار می‌کنند که قانع شدن نمایندگان درخواست کننده سوال از رئیس جمهور بعید به نظر می‌رسد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.