سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبس نیازمند راه اندازی پست قرنطینه دامپزشکی در ورودی جوخواه /پست قرنطینه دیهوک باید جابجا شود

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت:با توجه به ورود محموله های مرتبط با حوزه دامپزشکی به استان از منطقه جوخواه،راه اندازی پست قرنطینه از ملزومات بهداشتی است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛اصغرزاده مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی ساعتی پیش در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت:در نظر داریم با راه اندازی پست قرنطینه در منطقه جوخواه،نظارت بیشتری بر محموله های دامی و دام و طیور صورت گیرد.

وی گزارشی در خصوص تلفات سنگین طیور در کشور بیان داشت و افزود:در حال حاضر شرایط استان مطلوب است اما خطر،صنعت طیور استان را تهدید می کند که نیازمند عزم همه مسئولان است.

اصغرزاده از پیگیری و مکاتبات در خصوص راه اندازی کشتارگاه طیور طبس خبر داد و گفت:با راه اندازی این مرکز تولیدی،اشتغالزایی و رونق اقتصادی در این حوزه صورت خواهد گرفت.

مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی همچنین بر جابجایی پست قرنطینه از پاسگاه ایست بازرسی به مرکز بخش دیهوک  تأکید کرد و افزود:در نظر داریم با جانمایی بهتر این پست نظارت بیشتری در این حوزه صورت گیرد.

وی خواستار افزایش اعتبارات دامپزشکی در سال آتی شد و گفت:با افزایش اعتبارات می توانیم کمک بهتری در حوزه بهداشتی داشته باشیم تا از دامداران و تولید کنندگان حمایت بیشتری شود.

در این دیدار طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز افزود:دامپزشکی جزء بهترین دستگاه های اجرایی شهرستان است که کمترین حاشیه را داشته و در سکوت وظایف خود را به بهترین شکل انجام می دهد.

وی گفت:دامپزشکی جزء دستگاه هایی است که عدم نظارت و دقت در انجام امور محموله می تواند ضربات اقتصادی و بهداشتی سنگینی به مردم و دولت تحمیل کند.

طلایی مقدم در خصوص اعتبارات قول مساعد داد تا در سال آتی ردیف اعتباری مناسبی برای خرید مکمل های درمانی برای حمایت بیشتر از دامداران در نظر گرفته شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از جابجایی پست قرنطینه و راه اندازی پست جدید در جوخواه استقبال کرد و افزود:نظر کارشناسی دامپزشکی در این حوزه را قبول داریم و در این راه همکاری و حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/غ

پست قرنطینه دیهوک باید جابجا شود

برچسب ها: دامپزشکی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.