سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار جدید ایوان معارفه شد

در جلسه‌ای با حضور دکتر نوذری معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیران کل حوزه ریاست استانداری، امام جمعه، مسئولان ادارات ایوان و اصحاب رسانه، فرماندار جدید ایوان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;در این جلسه دکتر نوذری، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: فرماندار باید مردمی و مردم‌دار باشد، از ظرفیت‌های شهرستان به خوبی استفاده کند، از نقطه نظرات بزرگان شهر در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شود و با مردم ملاقات داشته باشد.

وی افزود: مدت زمان مدیریت مهم نیست، ولی کیفیت آن خیلی مهم است. وی از خدمات دکتر احسان اکبری، فرماندار قبلی ایوان تقدیر کرد و برای مهندس امید علی سبزی فرماندار جدید ایوان توفیق روز افزون مسئلت داشت.
مهندس امید علی سبزی، فرماندار  جدیدایوان  بیان کرد: خوشحالم که در جمع صمیمی مردم با پیشینه فرهنگی و علمی ایوان که سابقه رشادت در دفاع مقدس دارند، هستم.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام حیدری، امام جمعه ایوان  اظهار کرد: تغییراتی در شهرستان ایوان ایجاد شده است که از جمله افزایش تعداد مساجد، ایجاد حوزه علمیه با ۷۰ طلبه و افزایش کانون‌های قرآنی در سطح شهرستان قابل ذکر است.

در ادامه نشست دکتر اکبری، فرماندار قبلی ایوان به عنوان مدیرکل ستاد بحران استانداری ایلام معرفی شد.

انتهای پیام /با

 

معارفه فرماندار جدید شهرستان ایوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.