سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان:

انسداد بیش از 2 هزار حلقه چاه غیر مجاز در همدان

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان گفت: 2 هزار و 703 حلقه چاه غیر مجاز از سه سال گذشته تا کنون در همدان مسدود شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان بیان کرد: از ابتدای سال 93 تاکنون 2 هزار و 703 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شده است.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین چاه‌های غیرمجاز در کبودراهنگ با 795 حلقه، رزن با 487 حلقه و همدان با 335 حلقه مسدود شده است.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال مجوز انسداد بیش از 700 حلقه چاه غیرمجاز صادر شده است افزود: خوشبختانه همکاری مناسبی بین دادگستری و نیروی انتظامی برای انسداد چاه‌های غیرمجاز در همدان وجود دارد.

ستوده بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 473 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شده که صرفه‌جویی 27 میلیون و 650 هزار مترمکعبی منابع زیرزمینی را در پی داشته است.

وی تاکید کرد: همچنین با چاه‌های مجاز استان همدان که برداشت بیشتر از پروانه بهره‌برداری دارند نیز برخورد می‌شود تا در راستای حفاظت از منابع آبی استان گام‌های اساسی و جدی برداشت.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان با اعلام اینکه یک‌هزار چاه غیرمجاز برای انسداد در استان شناسایی شده است تصریح کرد: بدون هیچ مماشاتی چاه‌های غیرمجاز مسدود می‌شوند تا بتوان منابع آبی زیرزمینی را تعادل رساند.

وی بیان کرد: 24 گروه اکیپ گشت و بازرسی در راستای نظارت بر چاه‌های مجاز، جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های استان به طور شبانه‌روز دشت‌ها را کنترل می‌کنند.

انتهای پیام/ب

انسداد بیش از 700 حلقه چاه غیر مجاز در استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.