سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید مبلغین به وظایف خود بدرستی عمل نکنند تا به اسلام ضربه وارد نشود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: باید نقاط قوت و پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنیم زیرا کتمان آنها زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام آیت عباسیان  مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز شنبه در جلسه‌ای که با مبلغین اعزامی از قم در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه داشت، گفت: امروز شرایط بسیار حساسی بر دنیای اسلام حاکم است و اگر مبلغین به وظایف خود بدرستی عمل نکنند به اسلام ضربه وارد می شود.

حجت الاسلام عباسیان افزود: اگر از مبانی اسلام آنطور که امام راحل (ره) به آن می پرداخت و آنرا تبیین می‌کرد دفاع کنیم دشمنان هیچ وقت نمی‌توانند خدشه‌ای به آن وارد کنند.

حجت الاسلام عباسیان یادآور شد: طلاب و روحانیون باید از اصل انقلاب، نظام و جایگاه ولایت فقیه به عنوان یک اصل مورد تایید فقها و بزرگان دین، دفاع کنند.

حجت الاسلام عباسیان فرهنگ وقف را سیره پیامبر(ص)و ائمه اطهار(ع) معرفی کرد و ابراز داشت: باید سیره اهل بیت(ع) در امر وقف به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود تا فقر از جامعه زدوده شود.

انتهای پیام/ز


باید سیره اهل بیت(ع) در امر وقف به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.