وی ادامه داد: طی یک برنامه ۱۵ ساله باید میزان تلفات جاده ای به کمتر از ۱۵ هزار نفر برسد، اما اکنون به شدت از برنامه عقب هستیم.از اینرو برای جبران باید برنامههای جدیدی را به کار بگیریم.
وزیر سابق مسکن و شهرسازی درباره علل کاهش میزان تصادفات جادهای گفت: افزایش کیفیت خودروها، اطلاع رسانی بهتر از وضعیت اقلیم ها، افزایش تعداد بزرگراه و آزادراهها از علت اصلی کاهش تلفات جاده ای به شمار میروند.
خرم اظهار کرد: باید تجهیزات ایمنی جادهها از جمله گاردیل به حفاظهای کاجی تغییر پیدا کند تا از حادثه ناشی از افزایش بیش از اندازه سرعت جلوگیری شود.
وزیر سابق مسکن و شهرسازی با بیان اینکه آمار تلفات جاده ای از یکسال به ۲ ماه تغییر یافته است و این یک نرم جهانی است افزود: این آمارها واقعی نیست و باید در مقایسه با آمارهای یکساله بیان شود تا میزان دقیق آن مشخص شود.
خرم در پایان گفت: برای ارائه آمار تلفات جاده ای باید آمارها در طول ۲ ماه در کنار و در مقایسه با یکسال بیان شود.
انتهای پیام/