سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علماء دینی پشتوانه الهی و معنوی نیروی انتظامی هستند

فرمانده انتظامی سییستان وبلوچستان گفت: علماء دینی پشتوانه الهی و معنوی برای ما محسوب می‌شوند و ما از فرمایشات و رهنمود‌های این عزیزان در انجام ماموریت‌های خود بهره می‌بریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی سییستان وبلوچستان  در دیدار با امام جمعه شهرستان دلگان اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و با داشتن نیرو‌های مسلح‌های غیور و سلحشور در برابر استکبار جهانی ایستاده است و یاور مظلومان می‌باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی یک نیروی مردمی و برگرفته از بطن جامعه می‌باشد و با انجام اقدامات جامعه محور مردم را در برقراری نظم و امنیت جامعه سهیم کرده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: تمام دستگاه‌های دولتی و اقشار مختلف مردمی در تولید امنیت نقش به سزایی دارند و باید در این راستا با نیروی انتظامی که متولی اول برقرار نظم و امنیت می‌باشند همکاری داشته باشند.

سردار قنبری در ادامه افزود: علماء دینی پشتوانه الهی و معنوی برای ما محسوب می‌شوند و ما از فرمایشات و رهنمود‌های این عزیزان در انجام ماموریت‌های خود بهره می‌بریم.

در ادامه این دیدار امام جمعه شهرستان دلگان تصریح کرد: اقدامات انتظامی استان در کشف و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سایر جرایم مثال زدنی است و این موفقیت با تلاش شبانه روزی شما عزیزان به دست آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اظهار داشت: ما خود را مدیون این همه تلاش جهاد گونه می‌دانیم و تلاش خواهیم کرد همکاری لازم را با نیروی انتظامی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ع

نیروی انتظامی یک نیروی مردمی و برگرفته از بطن جامعه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.