سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خداکرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

من آدم ثروتمندی نیستم که عیدی بدهم

عضو شورای شهر تهران با اشاره به آداب و رسوم عید نوروز گفت: من هم عیدی می‌دهم و هم عیدی می‌گیرم، البته چون من آدم ثروتمندی نیستم دیگران چندان توقع ندارند که من عیدی بدهم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛عید نوروز مناسبتی است که همه اقشار ایرانی نسبت به فرا رسیدن آن ابراز خرسندی می‌کنند و با انجام آدابی و رسومی خاص آن را گرامی می‌دارند.

عیدی دادن بزرگترها به کوچکتر‌ها و دید و بازدید در عید نوروز در میان ایرانیان مرسوم است و این کار نه فقیر و غنی می‌شناسد که این کار کارمند و رئیس و وکیل و وزیر و نماینده مجلس نمی‌شناسد.

اعضای شورای شهر هم از اقشاری هستند که به لحاظ جایگاه شغلی خود همواره سبک زندگی آن‌ها برای مردم مهم بوده و مردم دوست دارند که بدانند آن‌ها چگونه آداب و رسوم کهن را به جا می‌آورند.

ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آداب و رسوم خانوادگی خود در پاسداشت عید نوروز گفت: من به همراه خانواده روز اول عید را به دیدار پدر و مادرم که در شهرستان زندگی می‌کنند خواهیم رفت و جویای حال آن‌ها می‌شویم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به برخی آداب و رسوم مانند عیدی دادن گفت: من هم عیدی می‌دهم و هم عیدی می‌گیرم، البته چون من آدم ثروتمندی نیستم دیگران چندان توقع ندارند که من عیدی بدهم.

وی خاطر نشان کرد: من بعد از دیدار پدر و مادرم به تهران باز خواهم گشت و از مناطق تهران بازدید خواهم کرد.

خداکرمی با اشاره به اینکه این هفته 3 بار از اتوبوس استفاده کرده است، گفت: من از این طریق با مردم گفتگو می‌کنم تا مردم مشکلاتشان را با من در میان بگذارند و بعد هم خودم را معرفی می‌کنم و می‌گویم اگر خواسته‌ای دارند به من اطلاع دهند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سعی می‌کنم این کار را در عید بیشتر انجام دهم، اظهار کرد: سعی می‌کنم به عنوان یک شهروند به محل‌هایی که نیاز به کار دارد وارد شوم، با مردم گفتگو کنم و از مشکلات آن‌ها با خبر شوم.

انتهای پیام/

گفتگوی نوروزی باشگاه خبرنگاران جوان با عضو شورای شهرتهران

برچسب ها: شورای شهر ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
درود بر شما خداقوت
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
حالا نگفتن سكه بده كلا كادو دادن و كادو گوفتن تو اسلام مستحبه در حد واجبه