سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت در آمل

۲۰ فقره سرقت به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در آمل کشف شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌ های در حال ساخت در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی صحنه‌ های سرقت، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آمل موفق شدند، فردی را به اتهام سرقت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌ های فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره و در حال ساخت در شهرستان قم اعتراف کرد.

سردار میرفیضی از کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ۲۳ کلاف کابل و سیم برق سرقتی به همراه چند تخته فرش، ۱۲ دستگاه دوربین مداربسته، کولر اسپیلت، جاروبرقی و لوازم خانگی، پمپ آب جمعاً به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

فرمانده انتظامی مازندران از تلاش برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه به آنان خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی رعایت نکردن نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و از مردم خواست: ضمن تجهیز ساختمان خود به نگهبان و سیستم‌ های ایمنی از قرار دادن اشیاء قیمتی در ساختمان‌های در حال ساخت جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

کشف سرقت ۲۰ فقره سرقت ۳۰۰ میلیون ریالی در آمل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.