سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور استاندار اردبیل درامور معلولان؛

مناسب سازی ‌اماکن عمومی معلولان انجام می شود

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان گفت: مناسب سازی ‌اماکن عمومی معلولان در استان اردبیل انجام می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،عظیم قهرمانی، مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان در جلسه کمیته تخصصی مناسب سازی گفت: به منظور خدمت هرچند اندک به جامعه معلولان و جانبازان، خیابان ها، مساجد، مدارس، اتوبوس ها و ساختمان های اداری مناسب سازی می شود.

وی گفت: هر چند تصور ما این است معلولیت محدودیت نیست و بیشتر معلولان جسمی حرکتی حتی نخبه هستند و در جایگاه های معتبر کشوری مسئولیت دارند.

مشاور استاندار اردبیل بیان کرد: تعدادی از مساجد و مدارس بصورت پایلوت توسط دستگاه های اجرایی و شهرداری مناسب سازی می شود تا معلولان ویلچری نیز همگام با سایر مردم بتوانند در این اماکن حضور یابند.

قهرمانی گفت: با بهره گیری و الگو برداری از سایر استان ها تهیه و نصب چراغ راهنمای هشدار دهنده در برخی چهار راه های شلوغ جز برنامه های این کمیته خواهد بود.

وی افزود: شرکتی با هزینه خود بصورت تهاتری اعلام آمادگی کرده تا ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری را بصورت جک بالا تنظیم کند که امیدواریم شهرداری اردبیل در این راستا همکاری لازم را داشته باشد.

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان تصریح کرد: صدا و سیمای اردبیل در راستای تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در پخش فیلم مستند می تواند این قشر از جمعیت را در رسیدن به حقوق اولیه خود یاری رساند.

وی افزود: از دستگاه هایی که در بسترسازی و مناسب سازی معلولان استان اردبیل تلاش می کنند در مراسمی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ح

مناسب سازی ‌اماکن عمومی معلولان در اردبیل

برچسب ها: معلولان ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.