سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب پابه پای جنگ

دراولین مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس از کتاب "پابه پای جنگ" خاطرات ایثارگران صنعت برق زنجان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان در این مراسم  ضمن قدردانی از عوامل انتشار کتاب "پابه پای جنگ" بویژه پایگاه مقاومت بسیج شهید تجلی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) و حماسه هشت سال دفاع مقدس را گنجینه بسیار غنی در تاریخ ایران دانسته و انتشار آثار ادبی درباره دفاع مقدس را امری واجب برمی‌شمرند.
وی افزود:جمهوری اسلامی ایران ۳۹ سال است که در حال دفاع از آرمان‌های انقلابی و جنگ با استکبار جهانی است، اما دوران دفاع مقدس و جنگ ۸ سال با رژیم بعث عراق دورانی ویژه بود.
علیزاده ادامه داد: تلاش‌های فرمانده پایگاه بسیج شهید تجلی و همراهان این منظومه‌ی گرانقدر درقالب خاطرات ۴۲ تن از ایثارگران شاغل در این شرکت امروز به بار نشست و در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس از این اثر به یادماندنی رونمایی خواهدشد.
وی انتشار کتاب پابه پای جنگ را گامی مهم در انتقال رویداد‌های جنگ تحمیلی به نسل حاضر عنوان کرد.
صحراپور فرمانده بسیج شرکت مادرتخصصی توانیر به عنوان سخنران این مراسم از برگزاری اولین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در صنعت برق استان زنجان قدردانی کرد وگفت: استمرار انتشارخاطرات هشت سال دفاع مقدس بصورت نسل به نسل حرکتی بسیار شایسته است و باید انتقال ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس ایران اسلامی نیز با این رویکرد به نسل‌های آینده کشور انجام پذیرد.

انتهای پیام/ن
 

برگزاری مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.