سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی طرح نوروزی آرامش بهاری دراستان کردستان

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری دوره آموزشی طرح نوروزی آرامش بهاری با حضور ۶۰ نفر از خدام و هیأت امنای کردستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان ، از برگزاری دوره آموزشی طرح نوروزی آرامش بهاری در کردستان با حضور هیأت امنا و خُدام بقاع متبرکه خبر داد و گفت: این دوره در راستای ارتقای سطح دانش هیأت امنا و خُدام بقاع متبرکه میزبان طرح آرامش بهاری و بهبود کمی و کیفی خدمت‌رسانی به زوار و میهمانان نوروزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره در شهرستان‌های سنندج و بیجار افزود: این دوره در شهر سنندج و بیجار با حضور بیش از ۶۰ نفر از هیأت امنا و خادم بقاع متبرکه در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام عباسپور یادآور شد: اداره کل اوقاف و امور خیریه تلاش دارد با دعوت از اساتید روانشناس و جامعه‌شناس همچنین دعوت از رئیس اداره تبلیغ وقف سازمان اوقاف اهمیت فعالیت و خدمت رسانی در ایام نوروز به زوار را برای هیات امناء و خدام به صورت علمی بیان کند و موجبات برگزاری با کیفیت طرح آرامش بهاری را در این اماکن مقدس فراهم آورد.

انتهای پیام/م

شرکت ۶۰ نفر از خدام و هیأت امنای کردستان در طرح آرامش بهاری

 

 

 

برچسب ها: سازمان اوقاف ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.