سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه‌ سرپل ذهاب تا مدتها در چادر زندگی می‌کرد +فیلم

روایتی از فداکاری امام جمعه‌ی منطقه‌ی زلزله‌زده سر پل ذهاب را می‌خوانید که جان چندین نفر را نجات داد و تا مدتها با خانواده‌اش در چادر زندگی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب، امام جمعه منطقه‌ی زلزله‌زده سرپل ذهاب هنوز با خانواده در چادر زندگی می‌کند و نپذیرفته که کانکس دریافت کند. به همین دلیل این روزها نام او در فضای مجازی مطرح شده و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

البته او چند روز پیش در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌ها گفت کانکس به ما تعلق می‌گرفت چون منزل ما هم صددرصد تخریب شده و جزو اقشاری بودیم که می توانستیم کانکس دولتی بگیریم؛ ولی خودم نمی خواستم در کانکس زندگی کنم. اما شورای تامین شهرستان به خاطر مشکلات اخیر (مسائل امنیتی) و با اکراه و اصرار کاری کردند که مجبور شویم کانکس را قبول کنیم. عکسی که از من منتشر شده از قبل است و الان در کانکس هستم.

وی که از پاییز سال گذشته مسئولیت امامت جمعه‌ی سر پل ذهاب را بر عهده دارد، در این مدت پس از زلزله، بیش از ۳۰۰کانکس اهدایی خیران را توزیع کرده است و به طور مداوم برای حل مشکلات و تأمین کمبودهای مردم در تلاش بوده است.

در ادامه ویدئویی از نجات جان یکی از زلزله‌زده‌ها توسط این امام جمعه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

امام جمعه‌ی فداکار سر پل ذهاب

برچسب ها: جذاب ترین ها ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
بی نام
۱۱:۵۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
دمش گرم
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
درود بر این فرد مردمی و خاکی