سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: شرکت کنندگان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن می‌توانند از امروز کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجتبی جمالی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: این مجموعه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری اولین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کرده است.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۷۰۰ نفر از سراسر استان در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند اضافه کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۲۴ رشته و ۴۲۰ حوزه امتحانی در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: آزمون کتبی این دور از مسابقات ۱۰ اسفند و بخش شفاهی، ۱۲ تا ۱۷ همان ماه، همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، شرکت کنندگان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن می‌توانند از امروز بیست و هشتم بهمن ماه با مراجعه به سایت www.quranedu.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مجتبی  جمالی با اشاره به اینکه به برگزیدگان این دوره گواهی‌نامه معتبر از سوی اداره اوقاف و ارشاد اسلامی اهدا خواهد شد افزود: در پایان، جوایز ارزنده‌ای همچون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کارت هدیه به نفرات برتر آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اهدا می‌شود.

گفتنی است آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، امسال در رشته‌های «حفظ قرآن کریم» با ۱۵ زیرشاخه، «ترجمه و مفاهیم» با ۳ زیرشاخه، «معارف اهل بیت(ع)» با ۴ زیرشاخه و «انس با قرآن» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ش

اولین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در همدان

برچسب ها: قرآن ، سازمان اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.