سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۴۷ خرده فروش ومعتاد پرخطر در طرح پاکسازی مناطق آلوده

در طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان تربت جام ۴۷ خرده فروش و معتاد پرخطر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ "هوشنگ کیانی " فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت:: پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر واحد‌های عملیاتی این فرماندهی مرحله دیگری از طرح مبارزه با خرده فروشان مواد افیونی و معتادان پر خطر را در سطح شهرستان تربت جام به اجرا گذاشتند.


وی افزود: در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مناطق آلوده با همکاری دیگر رده‌های انتظامی در چند عملیات ضربتی ضمن پاکسازی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی ۱۲ خرده فروش و ۳۵ معتاد پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با اشاره به کشف ۲ کیلو ۳۶۹ گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

سرهنگ کیانی با تشکر از همکاری مردم در ارائه گزارش به موقع خبری به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تصریح کرد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س، ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.