سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد ملی‌پوشان دوچرخه سواری لرستانی کاهش چشم گیر داشته است

رئیس هیئت دوچرخه سواری لرستان از کاهش چشمگیرتعداد ملی‌پوشان دوچرخه سواری استان طی دو سال اخیر خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بابک فرزاد رئیس هیئت دوچرخه سواری لرستان بیان کرد:دوچرخه سواری حرفه‌ای در چهار شهرستان خرم‌آباد، بروجرد،دورود و ازنا فعال شده و در سایر شهرستان‌ها هیئت‌های دوچرخه‌سواری در حوزه ورزش همگانی فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:متاسفانه در حوزه قهرمانی طی دو سال اخیر پیشرفتی نداشته‌ایم و هیئت دوچرخه سواری لرستان و سازمان تربیت‌بدنی و اداره ورزش نتواسته‌اند سرمایه‌ای به دوچرخه سواری استان تزریق کنند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری لرستان گفت:دوچرخه سواری لرستان در بخش پیست وجاده تیم آینده لرستان را داشته که در سال ۹۵ در کشور مقام سوم را کسب کرده و امسال هم چهارم شده است.

فرزاد گفت:امسال با کمک‌های مردمی توانستیم در مرحله اول مسابقات کشوری شرکت کنیم، ولی متاسفانه به علت مشکلات مالی نتوانستیم در مرحله دوم مسابقات کشوری شرکت کنیم.

وی افزود:استان لرستان در ورزش دوچرخه سواری استعداد‌های خوبی داشته به صورتی که در سال ۹۴ دارای هفت ملی‌پوش بوده، ولی به علت مشکلات مالی این تعداد امسال به سه نفر رسیده است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری لرستان بیان کرد:مشکلات اصلی دوچرخه سواری استان نبود پایگاه مناسب در فدراسیون دوچرخه سواری کشور و عدم وجود اسپانسر در استان است.

انتهای پیام/م

کاهش چشم گیر تعداد ملی‌پوشان دوچرخه سواری لرستانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.