سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشای ابعاد تازه‌ای از فساد مالی و سوء رفتار نتانیاهو و خانواده‌اش

اتهامات اخیر پلیس رژیم صهیونیستی علیه نخست وزیر این رژیم، دیگر اتهامات درباره سوء رفتار وی و برخی اعضای خانواده‌اش را آشکار کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، اتهامات اخیر پلیس رژیم صهیونیستی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، دیگر اتهامات درباره سوء رفتار وی و برخی اعضای خانواده‌اش را آشکار کرده است. اتهامات این هفته پلیس جدی ترین اتهامات ضد نتانیاهو به شمار می روند. این اتهام‌ها با یک رشته گزارش‌های دیگر درباره وی و اعضای خانواده اش همراه شده اند که توجه افکار عمومی را به خود جلب کرده است. از جمله این موارد می توان به خشونت سگ خانوادگی نتانیاهو و نیز انتشار تصاویری از مستی و میخوارگی یکی از پسران نتانیاهو در خارج از یک باشگاه شبانه اشاره کرد.

پلیس اسرائیل می گوید نتانیاهو و اعضای خانواده اش تنها از سوی دو تن از چهرهای ثروتمند، یکی هالیوودی و دیگری میلیاردر استرالیایی، سیگارها و جواهرات لوکس به ارزش 280 هزار دلار دریافت کرده اند. اینها جدا از دیگر اسناد پلیس بر ضد نتانیاهو شامل رشوه خواری، جعل و کلاهبرداری و سوء‌ استفاده از قدرت است. 

سارا نتانیاهو، همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نیز در پرونده ای جداگانه با اتهام سوء‌استفاده از اموال و دارایی های دولتی روبروست.

 

انتهای پیام/

افشای موارد تازه از فساد مالی و سوء رفتار نتانیاهو و خانواده‌اش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.