سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرخابی ها در صدر برترین های هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا با بررسی عملکرد بازیکنان در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان، برترین ها را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا عملکرد بازیکنان را در هفته اول  منتشر کرد.در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا 4 تیم از کشورمان حضور دارند.

در قسمت بهترین گلزنان هفته اول لیگ قهرمانان آسیا علی علیپور با 2 گل برای تیم پرسپولیس ایران در بازی این تیم مقابل نسف ازبکستان در رتبه نخست گلزنان قرار دارد. علیپور همچنین با 4 شوت در بین نفرات  برتر هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا  قرار گرفت.

سرور جباروف از تیم استقلال ایران با خلق 6 موقعیت برای تیمش در صدر جدول خلق موقعیت ها قرار گرفت. در ادامه این جدول دیگر بازیکن استقلال ، امید ابراهیمی با خلق 5 موقعیت  نیز دیده می شود.

درقسمت عملکرد دروازه بانان از نظر حفظ توپ محمد رشید مظاهری با 6 سیو  از تیم ذوب آهن و سید حسین حسینی با 4 سیو  از تیم استقلال در جمع برترین های هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا هستند.

گفتنی است در ادامه هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2018 تیم های الغرافه و تراکتور سازی ایران ،ذوب آهن ایران و لوکوموتیو تاشکند،استقلال ایران  والهلال عربستان و تیم دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر به مصاف یکدیگر می روند.

*بهترین گلزنان: علی علیپور

 

*خلق موقعیت: سرور جپاروف/امید ابراهیمی

*بهترین دروازه بانان: محمد رشید مظاهری/سید حسین حسینی

انتهای پیام/

عملکرد بازیکنان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.