سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی مسابقات تیراندازی ویژه خبرنگاران در یاسوج

این دوره از مسابقات، ظهر پنجشنبه با حضور قریب به ۲۰ خبرنگار در پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: در راستای سلسه نشست ها و تعاملات سپاه فتح و اصحاب رسانه، یک دوره مسابقه تیراندازی ویژه خبرنگاران با سلاح "کلاشینکف" در شهر یاسوج برگزار شد.
سرگرد مهدی حیدری افزود: در این رقابت ها در بخش مردان، آقای اسحق باقر زاده و در بخش بانوان نیز خانم داوودی موفق به کسب عناوین برتر شدند و هدایایی به آنها اهدا خواهد شد.
حیدری بر گسترش تعاملات رسانه ای و روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان تاکید کرد و اظهار داشت: همچنین با هدف توسعه ورزش در میان فعالین رسانه ای برگزاری مسابقات فوتبال اجرایی شده است.
در ادامه، مسئول پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان گفت: در این مرکز، آموزش بسیجیان در قالب میدان تیر، آموزش های مقدماتی و برگ سبز تکمیلی عملیاتی و اجرایی می شود.
سرهنگ عطا یزدان خواه افزود: یکی از اقداماتی دیگر در این مرکز، آموزش های دو مرحله ای برگ سبز در دو دوره ۱۵ روزه است.
یزدان خواه تصریح کرد: در حوزه آموزش بسیجیان با توجه به فراخوان ها و برنامه ریزی های حوزه های مقاومت بسیج و فرماندهان گردان ها نیز آموزش هایی انجام می شود.
وی افزود: یکی از ظرفیت های مهم این مرکز در حوزه آموزش تیراندازی است.
 انتهای پیام/غ

مسابقات تیر اندازی خبرنگاران

برچسب ها: سپاه ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.