سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از رئیس دانشگاه شیراز در همایش بین المللی دانشگاه سبز

در نخستین همایش بین المللی دانشگاه سبز لوح تقدیر توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دکتر نادگران، رئیس دانشگاه شیراز تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد: در نخستین همایش بین المللی دانشگاه سبز که بهمن امسال در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، لوح تقدیر توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دکتر نادگران، رئیس دانشگاه شیراز تقدیم شد.

دومین نمایشگاه دستاورد‌های اجرایی دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز مهرماه امسال در محل سازمان برنامه و بودجه تهران برگزار شد که در این نمایشگاه غرفه دستاورد‌های مدیریت عمرانی دانشگاه در زمینه مدیریت سبز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

دانشگاه شیراز، به همت مدیریت طرح‌های عمرانی و با همکاری شورای راهبری مدیریت سبز دو دوره متوالی منتخب دانشگاه‌های سبز کشور شده است که قبلاً از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفته است.

همچنین دانشگاه شیراز در رتبه بندی جهانی دانشگاهی (گرین متریک) در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب رتبه ۲۲۸ جهان و جایگاه چهارم در بین ده دانشگاه ایرانی منتخب در رتبه بندی UI GREEN METRIC شده است.
انتهای پیام/ر

موفقیت دانشگاه شیراز در همایش بین المللی دانشگاه سبز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.