سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک تهیه کننده سینما مطرح کرد؛

به نظرم تشکیل بورس سینمای ایران فعلاً میسر نیست

بهمن کامیار گفت: باید دید طبق قوانین تا چه حد سرمایه‌گذاری مردم در فیلم‌ها امکان‌پذیر است؛ به نظر من شرایط برای این کار فعلا مهیا نیست.

بهمن کامیار تهیه کننده و کارگردان سینما، درباره صحبت های محمد مهدی حیدریان مبنی بر بورس سینمایی و سرمایه گذاری مردم در فیلم های مورد علاقه خود، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اول باید دید طبق قوانین بورس قادر به انجام چنین کاری هستیم یا نه. در غیر این صورت این حرف‌ها در حد ادعاست.

وی افزود: با برداشت و اطلاعاتی که من از قوانین بورس دارم، این کار به سادگی و راحتی قابل اجرا نیست؛ چون تا زمانی که تهیه کننده ها شرکت و کمپانی نداشته باشند امکان ارایه محصولاتشان به بورس را ندارند.

این کارگردان ادامه داد: برای ورود به بورس باید یکسری تشریفات رسمی و قانونی رعایت شود تا به عنوان شخص، شرکت، کمپانی و... معتبر شما را قبول کنند. از سویی برای ورود به بورس به بحث شفافیت های مالیاتی، اداری، سهامداری و ... به عنوان مقدمات کار نیاز است.

کامیار در بخش پایانی صحبت های خود خاطرنشان کرد: به نظر من در شرایط فعلی قادر به ورود به بورس نیستیم؛ چون دفتر فیلمسازی و تهیه کننده ای که شرایط لازم را داشته باشد نداریم.

انتهای پیام/

 

اظهار نظر یک تهیه کننده درباره بورس سینمایی

 

برچسب ها: سینمای ایران ، بورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.