سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف سارقی به ۱۸ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ این فرماندهی یک سارق حرفه‌ای دستگیر و ۱۸ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت خودرو و قطعات و محتویات داخل خودرو‌ها در سطح شهر کرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در همین راستا مأموران انتظامی با انجام یکسری تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی سرنخ‌هایی از یک متهم را پیدا کرده و پس از اطمینان از دست داشتن وی در این سرقت ها، با کسب اجازه از مقام قضایی وی را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.
وی تصریح کرد: در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی سارق چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کرد.
وی با اشاره به جزئیات سرقت‌ها گفت: بر اساس اعترافات متهم، این ۱۸ فقره شامل ۲ فقره سرقت خودرو،۲ فقره سرقت منزل و ۱۴ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو بوده است.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه سارق افزود: سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان یادآور شد : پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و از شهروندان خواست نیاز‌های انتظامی خود را از طریق تلفن ۱۱۰ اعلام نمایند.
انتهای پیام/ی

دستگیری سارقی حرفه ای در کرمان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.