سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار کارگر در جمع خبرنگاران:

سند ملی راهیان نور با تصویب از سوی مقام معظم رهبری در کشور اجرایی می‌شود

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت: سند ملی راهیان نور بود پس از انجام اصلاحات و تصویب مقام معظم رهبری در کشور اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار امنیتی دفاعی گروه سیاسبی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست سالانه هیئت امنا این بنیاد اظهار کرد: گزارش‌هایی در مورد بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و نمایشگاهی که مربوط به دستاورد‌های پنج ساله بود، ارائه شد.

سردار کارگر بیان کرد: یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که در این جلسه انجام شد موضوع سند ملی راهیان نور بود که پس از انجام اصلاحات و تصویب مقام معظم رهبری در کشور اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد مهم که مورد بحث قرار گرفت نظارت بر آثار تاریخی و ادبی بود که این کار بر عهده بنیاد حفظ و نشر آثار مقدس است.

سردار کارگر گفت: در این نشست بودجه سال ٩٦ مورد بررسی قرار گرفت و بودجه سال ٩٧ تصویب شد همچنین معاون آموزش و پژوهش نیرو‌های مسلح نیز به عنوان یکی از اعضای جدید هیئت امنا انتخاب شد.

وی با اشاره به نشست دوم در مورد موضوع باغ موزه دفاع مقدس و تغییر آن به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: شهرداری تهران و شورای شهر برای تحقق این امر همکاری خوبی را داشته اند و هر علی رغم کمبود بودجه سعی کردند بودجه باغ موزه نسبت به روال سال‌های گذشته ثابت بماند.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.