سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای اعتراض رادیولوژیست‌ها به کجا رسید؟

رئیس انجمن رادیولوژی گفت: برای رسیدگی به اعتراض و مطالبه رادیولوژیست‌ها هفته آینده جلسه‌ای با وزارت بهداشت داریم.

جلال جلال شکوهی رئیس انجمن رادیولوژی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: اکنون  تجهیزات رادیولوژی و تصویر برداری به دلیل قیمت دلار گران بوده و تعرفه پایین این رشته مانع از خریداری دستگاه‌های پیشرفته و بروز به وسیله متخصصان جوان می‌شود.

وی ادامه داد: برای رسیدگی به مشکلات در حوزه رادیولوژی بر اساس توافقی که با سازمان نظام پزشکی انجام شده بود قرار بود مشکلات را با مسئولان ذیربط مطرح کنیم که این امر محقق نشد و کمیته‌ای 10 نفره با مسئولان سازمان نظام پزشکی، شورای عالی بیمه و انجمن رادیولوژی  برگزار و  مسائل در آن طرح شد.

جلال شکوهی عنوان کرد:‌ براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است جلسه‌ای هفته آینده با حضور معاون بهداشت وزارت خانه، مسئول سازمان نظام پزشکی و نماینده انجمن رادیولوژی تشکیل و در خصوص بخشنامه جدید وزارت بهداشت مبنی بر اجازه تصویر برداری و رادیولوژی به متخصصان زنان و زایمان بررسی شود.

اعتراض رادیولوژیست‌ها به تعرفه‌ها نبوده است

جلال شکوهی اظهار کرد:‌ اعتراض همکاران رادیولوژیست هرگز به تعرفه‌ها نبوده است و این متخصصان در خصوص خودارجاعی پزشکان و اجازه تصویر برداری به آنها اعتراض دارند.

وی یادآور شد: خوشبختانه طی چند روز گذشته مسئولان وزارت بهداشت همکاری خوبی با انجمن رادیولوژی داشته و نتایج اولیه خوبی طی برگزاری جلسات مختلف حاصل شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.