سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متلاشی شدن باند سارقان و خریداران وسایل نقلیه سرقتی در اراک / اعتراف به ۶۲ فقره سرقت

باند سارقان و خریداران وسایل نقلیه سرقتی در اراک دستگیر شدند

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در عملیات پلیس آگاهی استان مرکزی باند سارقان و خریداران وسایل نقلیه در اراک دستگیر وبه ۱۱ فقره سرقت خودرو یک دستگاه موتورسیکلت ۵۰ و فقره سرقت باطری اعتراف کردند.

سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با اعلام سرقت خودرو‌های پراید در شهرستان اراک، تیم ویژه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی، رسیدگی به این پرونده‌ها را برعهده گرفت.

سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: در تحقیقات تخصصی فرد برنامه ریز این باند که سارقی سابقه دار و تازه از زندان آزاد شده بود شناسایی و با مراقبت‌های نامحسوس در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری دیگر همدست این فرد در عملیاتی دیگر، اضافه کرد: چهار خریدار خودرو‌های سرقتی هم با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند ودر بازرسی از محل اوراق خودروها، بسیاری از قطعات خودرو‌ها کشف و ضبط شد.

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در مراحل بازجویی و با ارائه اسناد و مدارک موجود، متهم به ۱۱ فقره سرقت خودرو، ۵۰ فقره سرقت باطری خودرو و یک فقره سرقت موتورسیکلت با همکاری همدستش اعتراف کرد.

وی بیان کرد: تعدادی از مالباختگان شناسایی شده اند، اما با توجه به ادامه تحقیقات، افرادی که به این روش از آن‌ها سرقت شده می‌توانند با شماره تلفن ۰۸۶۲۱۸۴۰۱۸ پلیس آگاهی استان مرکزی تماس بگیرند.

انتهای پیام / ج

دستگیری باند سرقت و خریداری وسایل نقلیه در اراک

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.