سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز به ورود بخش خصوصی به ورزش گلف

دبیر فدراسیون گلف بر نیاز به ورود بخش خصوصی به ورزش گلف تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فریدون یوسف‌شاهی، دبیر فدراسیون گلف گفت: ظرفیت های بسیار بالای اقتصادی در خوزستان وجود دارد و ورزش گلف  نیاز به ورود بخش خصوصی دارد که خوزستان بهترین گزینه برای ورود بخش خصوصی به این رشته است.

وی بیان داشت:  برگزاری رقابت های گلف یادواره" مرحوم شهباز حسین پور"، اظهار کرد: این رقابت ها با شرکت گلفبازان مطرح کشور از هشتم تا یازدهم اسفندماه به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان برگزار می شود.

یوسف‌شاهی افزود: وجود زمین های متعدد گلف در خوزستان این رشته به لحاظ زیرساختی و نیروی انسانی غنی است و در حال حاضر بیش از 80 درصد بازیکنان تیم ملی را گلف بازان خوزستانی تشکیل می دهند که این موضوع نشان می‌دهد گلف این استان در وضعیت خوبی به سر می برد.

دبیر فدراسیون گلف با اشاره به مشکلات مالی این رشته در کشور، افزود: برای رفع این موضوع باید از بخش خصوصی کمک گرفت و با توجه به ظرفیت های اقتصادی موجود در خوزستان لازم است که مسولان استان از پتانسیل های بخش خصوصی برای کمبود  نواقص و تامین اعتبارات ورزش گلف استفاده کنند.

وی با بیان این که گلف خوزستان همیشه وضعیت خوبی در سطح کشور داشته است، گفت: ورزش گلف باید همچون رشته های کم نام و نشان دیگر در بین فعالان اقتصادی نفوذ پیدا کند که این استان نیروی انسانی کارآمد و زیرساخت لازم را به خوبی دارد و با برنامه ریزی مناسب می تواند در این عرصه موفق تر ظاهر شود.

انتهای پیام/م

خوزستان بهترین گزینه برای ورود بخش خصوصی به گلف است

برچسب ها: گلف ، فدراسیون گلف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.