سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار فن بازار و کنفرانس بین المللی گیاهان دارویی و طب سنتی در منطقه سپاد

کنفرانس بین المللی و فن بازار محصولات کشاورزی گیاهان دارویی و طب سنتی در منطقه سپاد با حضورجمعی از مسئولان علمی و اجرایی کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  جعفر حصاری نژاد مدیرعامل شرکت سپاد به بستر‌های مناسب اقتصادی در منطقه گردشگری سپاد اشاره کرد و گفت: برگزاری رویداد‌های بین المللی با استفاده ظرفیت‌های سپاد نظیر آنچه که امروز برگزار شد تنها بخشی از پتانسیل‌های این منطقه است.

وی ادامه داد: راه اندازی فن بازار تخصصی و دائمی محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی با ایجاد چرخه کامل برداشت، فرآوری، بسته بندی و صادرات، حرکتی بزرگ در مقیاس فرامنطقه‌ای خواهد بود.

حصاری نژاد افزود: این فن بازار و نتایج محسوس آن در زمینه اشتغال و توسعه صادرات کشور نشان دهنده حرکت سپاد در راستان ارکان اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل شرکت سپاد خراسان با اشاره به ایجاد فرصت‌های شغلی متنوع که طی سی سال تلاش و سازندگی محقق شده است، گفت : فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری سپاد تا کنون بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در منطقه ایجاد نموده است که با راه اندازی این بازار تخصصی می‌تواند نوید بخش موفقیت دیگر در حوزه خدمات اجتماعی و اقتصادی به جامعه باشد.

وی بر حمایت از کسب و کار‌های نوپا در منطقه تجاری گردشگری سپاد اشاره کرد و افزود: این شرکت برای طرح‌های مناسب کسب و کار و ایده‌های اقتصادی و کارشناسی شده جایگاه ویژه‌ای قائل است و نظر آنچه که امروز در قالب کنفرانس و فن بازار در سپاد برگزار شد ناشی از آن می‌باشد.

حصاری نژاد در پایان از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی صنوف مختلف دعوت کرد تا بررسی فرصت‌های و پتانسل‌های اقتصادی سپاد و حمایت‌های این مجموعه بتوانند به ابتکار و اجرای طرح‌های نو در این منطقه بپردازند.

 
 

انتهای پیام // ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.