سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار همدان:

ممنوعیت نصب چادر در پارک های همدان

شهردار همدان از برخورد جدی شهرداری با نصب چادر در مکان های عمومی همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شهردار همدان نیز با بیان اینکه شهرداری بر اساس ویژگی و وظایف ذاتی خود برنامه‌های مختلفی را برای نوروز دارد، اظهار کرد: فضاسازی و زیباسازی شهری از جمله برنامه‌ها بوده و از 15 اسنفند ماه نیز عملیات پاک‌سازی شهر و نصب نمادها آغاز می‌شود.

عباس صوفی خواستار تغییر نام ستاد اسکان عین‌القضات به ستاد خدمات سفر شد و گفت: امسال ستاد استقبال از مسافران در مقابل مسجد راه کربلا مستقر می‌شود تا آن شلوغی در میدان سردار همدانی به وجود نیاید و در آن میدان فضاسازی انجام می‌شود.

صوفی با تأکید بر اینکه شهرداری همدان به طور جدی با نصب چادر در مکان‌هایی چون آرامگاه باباطاهر برخورد می‌کند گفت: باید به کمک جمعیت هلال احمر محل‌هایی در داخل پارک‌ها مانند پارک شهروند و یا پارک مردم برای اسکان مسافران انتخاب شود.

صوفی به پیگیری جدی ساماندهی دست‌فروشان اشاره و ابراز کرد: دست‌فروشان محوطه گنجنامه حذف نمی‌شوند بلکه ساماندهی می‌شوند و سازه‌هایی برای استقرار آنها در نظر گرفته شده است.

وی در این مورد اضافه کرد: وجود دست‌فروشان در گنجنامه یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شود و البته با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی قصد حذف آنها را نداریم و قصد شهرداری همدان مدیریت آنها است.

صوفی گفت: یک دستگاه اتوبوس روباز گردشگری در ایام نوروز 97 به مسافران و گردشگران این شهر درصورت شرایط مساعد جوی خدمات‌رسانی می‌کند که برای تابستان دو دستگاه اتوبوس روباز دیگر هم اضافه می‌شود.

شهردار همدان از آماده شدن فیلم تبلیغاتی برای دعوت مردم ایران برای سفر به همدان و پخش آن از 20 اسفند ماه از شبکه‌های مختلف ملی خبر داد و گفت: پیاده‌راه اکباتان 18 اسفند ماه افتتاح می‌شود اما سایت موزه به سال بعد موکول شد.

انتهای پیام/د.ا

ممنوعیت نصب چادر در پارک های همدان

برچسب ها: گردشگری ، شورا شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.