سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره دا در سرپل ذهاب برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان سرپل ذهاب گفت: جشنواره دا این شهرستان با هدف ترویج نشاط از طریق ورزش در سطح شهرستان ، تکریم از مادران روستایی و بازگشت امید به زندگی در سرپل ذهاب برگزار می شود.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهروش رئیس ورزش های روستایی و بومی محلی  در نشست برگزاری جشنواره دا در شهرستان سرپل ذهاب گفت: جشنواره دا بزرگداشت مقام شامخ مادر است  این جشنواره کشوری است و تعداد ۵ استان  در این جشنواره شرکت می کنند و ۴۰۰ خبرنگار از سراسر کشور در این مراسم حضور دارند و بصورت زنده و خبری پخش می شود .


 روشن زاده معاون و مشاور مدیر کل ورزش و جوانان استان  کرمانشاه نیز در این جلسه گفت:  بنابر موقعیت و شرایط سرپل ذهاب را انتخاب کردیم تا دوباره مردم به زندگی امید داشته باشند ، هر کدام از ادارات در حد توان خود  باید کمک کنند تا جشنواره به نحو احسن برگزار شود جشنواره تحت عنوان دا یادواره شهیدانی که قبلا در دهلران زندگی کرده و به عراق رفته ، با جنگ تحمیلی به خرمشهر آمدن ، اولین پسرش شهید شد و بعد از یک هفته پدرش نیز شهید شد.

 در این جلسه مقرر شد که  نیروی انتظامی  مسئولیت  حفظ نظم و امنیت _امور عشایری  وظیفه  نصب سیاه چادر _ اداره برق ، تامین سیستم روشنایی _ اداره بهداشت ، نصب چادر و اکیپ پزشکی را بر عهده داشته باشند.

 


 این جشنواره به صورت منطقه ای و با حضور زنان پنج استان ایلام، لرستان، همدان، مرکزی و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

تکریم مقام شامخ مادر در جشنواره دا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.