سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش پراکنده باران در استان بوشهر

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به بارش پراکنده باران در استان بوشهر گفت: دریا متلاطم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ‌پیام مساعدی اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت با نفوذ امواج ناپایدار و کم دامنه از جو استان در برخی نقاط ضمن افزایش ابر بارش خفیف باران نیز گزارش شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز در برخی نقاط احتمال رگبارهای پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: وزش بادهای جنوبی به‌ویژه در مناطق جنوبی استان و در پی آن تلاطم دریا در این نواحی تا امشب ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود از اواخر وقت امروز جهت باد به شمال غربی با سرعت ملایم تغییر یابد لذا از بامداد فردا از تلاطم دریا کاسته خواهد شد.

مساعدی اضافه کرد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر ابری در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران، رعد و برق، وزش باد و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت باد در قسمت‌های شمالی و مرکزی شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحی جنوبی جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۸ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی گفت: جهت باید از بامداد فردا در قسمت‌های شمالی و مرکزی، شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و در قسمت‌های جنوبی، جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: در این مدت ارتفاع موج دریا بین ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و از اواخر امشب بتدریج در تمام نقاط خلیج فارس ۳۰ تا ۹۰سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام/م

دریا متلاطم است

برچسب ها: آب و هوا ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.