سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقوط قطعات موتور هواپیما در حین پرواز +فیلم

پوشش بیرونی موتور یک هواپیما در آمریکا در حین پرواز سقوط کرد که موجب وحشت مسافران شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هواپیمای ایرباس UA1175 از سان‌فرانسیسکو به هونولولو در آمریکا در حال پرواز بود که بروز مشکلی در موتور هواپیما، باعث ترس و وحشت مسافران شد.

هواپیما از سان‌فرانسیسکو چهارمین شهر بزرگ ایالت کالیفرنیای آمریکا به سمت مجمع‌الجزایر هاوایی ایالت پنجاهم کشور آمریکا پرواز کرد و 36 دقیقه مانده بود که در فرودگاه شهر هونولولو پایتخت هاوایی فرود بیاید که دچار این سانحه شد.

آن طور که ویدئو نشان می‌دهد بعضی ازقطعات موتور هواپیما از جمله پوشش بیرونی موتور، از آن جدا شده و از ارتفاع سقوط می‌کنند. خلبان پرواز پس از مشاهده‌ی این وضعیت، درخواست فرود اضطراری می‌دهد.

هواپیمای نجات و آتش‌نشانی و همچنین تیم‌های نجات در محل فرود، حاضر می‌شوند تا در صورت بروز مشکل، صحنه را مدیریت کنند. هواپیما پس از دقایقی در سلامت کامل در باند فرودگاه می‌نشیند و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

مسافران با مشاهده‌ی سقوط قطعات موتور هواپیما، دچار ترس و وحشت شدیدی شدند. آن‌ها از ترس سر خود را روی صنندلی جلویی قرار دادند تا جایی را نبینند اما پس از اینکه هواپیما به سلامت فرود آمد، خیالشان راحت شد به شادی پرداختند.

انتهای پیام/

وحشت مسافران از سقوط قطعات موتور هواپیما در حین پرواز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
شانس اوردن