سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی: با بازیکنان جوان مقابل فولاد قرار می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی فردا ما ۷ بازیکن اصلی را در اختیار نداریم و از بازیکنان جوان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان گفت: در بازی فردا 7 بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداریم و از بازیکنان جوان استفاده خواهیم کرد.به طور حتم این بازیکنان خود را اثبات خواهند کرد و بازی فردا  برابر فولاد خوزستان بسیار مهم است و این بازی می تواند از کیفیت بالایی برخوردار باشد زیرا فولاد یک تیم خوب در  لیگ برتر است.

در ادامه جلالی درباره افت تیم پیکان در نیم فصل دوم گفت: دلیل اصلی افت تیم ما در نیم فصل دوم، زمین تمرین بود. برای اینکه تمرین با کیفیتی  را داشته باشیم بیشتر از 10 ساعت تمرین می کردیم اما پس از آن که وضعیت وخیم زمین تمرین تیم رامی دیدیم در نتیجه این موضوع باعث افت تیم و کیفیت تمرین میشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم پیکان سهمیه کسب خواهد کرد یا خیر، پاسخ داد: این موضوع دلیلی درستی نیست که به کسب سهمیه خوشبین نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بعضی از بازیکنان پس از چهره شدن دچار افول می شوند، پاسخ داد: خیلی از این بازیکن ها بدلیل افت بازی خود پس از یک یا 2 سال از جامعه فوتبال کنار گذاشته شده و یا حضورشان کمرنگ تر می شود. فدراسیون باید قسمتی را برای تحلیل  و بررسی این بازیکنان و امثال آن ها داشته باشد و همچنین می تواند از دانشگاه و افراد دارای تخصص در این حوزه کمک بگیرد.

انتهای پیام/

اظهارات جلالی در نشست خبری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.