سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح افزایش پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی ساری

طرح افزایش پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی ساری به کشورهای آسیای میانه و سایر کشورها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد دامادی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در حاشیه شروع عملیات اجرایی تعریض محورمیاندرود، گهرباران گفت: طرح افزایش پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی ساری به کشورهای آسیای میانه و سایر کشورهایی که تقاضا برای آن وجود دارد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده کاهش ارتفاع دکل برق این فرودگاه و خرید دستگاه وایلس (ناوبری هواپیمایی) نیز انجام شد که با انجام کاهش ارتفاع دکل تا اردیبهشت ماه سال آینده، زمان پرواز کاهش می یابد و بستر افزایش پرواز نیز فراهم خواهد شد.

دامادی گفت: درحال حاضر پرواز خارجی از این فرودگاه بین المللی به عتبات عالیات در عراق و انتقال حجاج مازندرانی به مکه و مدینه است.

نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، خرید زمین مورد نیاز اطراف را از دیگر برنامه های پیش بینی برای توسعه فرودگاه ساری اعلام کرد.

دامادی افزود: سازمان هواپیمایی کشور در نشستی در فرودگاه ساری وعده کرد تا در صورت تامین زیرساخت ها از جمله کاهش ارتفاع دکل برق حاشیه فرودگاه، از سال آینده پرواز ساری- تهران روزآمد شود.

وی گفت: براساس این وعده، آشیانه شبانه یک فروند هواپیما در فرودگاه دشت ناز ساری تعیین می شود تا پرواز از صبحگاهی از ساری- تهران و عصرگاهی تهران- ساری نیز برقرار شود.

انتهای پیام/ م

افزایش پرواز خارجی از فرودگاه ساری به کشورهای آسیای میانه

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.