سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقب افتادن طرح های عمرانی آبادان

رئیس شورای شهر آبادان گفت: طرح های عمرانی در آبادان ۳۰ سال عقب مانده اند و طرح هایی در دست اجراست که باید سال های قبل اجرایی می شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسن کمری رئیس شورای شهر آبادان گفت: هر چند که آغاز پروژه ها در بخش های مختلف عمرانی و زیرساختی، نوید بخش آینده بهتری برای این شهر محسوب می شود، اما باید در پیشگاه مردم آبادان اعتراف کنیم که همه این پروژه ها، وظایف به تاخیر افتاده مسئولان حکومتی اعم از شورائیان، نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان دولتی مستقر در منطقه است .

وی با بیان اینکه اهتمام و جدیت در بررسی نیازمندی های مردم سبب آبرومندی مسئولان می شود، افزود: در این زمان در حالی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وارد می شویم که در شهری که نخستین کارخانه آسفالت کشور در آن افتتاح شده، آسفالت معابر یکی ضروری ترین نیاز های شهری آن محسوب می شود.

رئیس شورای شهر آبادان گفت: متاسفانه سطح خدمات ارائه شده در سال های گذشته به قدری کم بوده که اگر مسئولان در حال حاضر،  فعالیت های عمرانی خود را با انجام آسفالت معابر شروع کنند، کار بزرگی را انجام داده اند.

کمری افزود: شورای اسلامی شهر آبادان در دوره پنجم، وظیفه خود را یافتن یک راهکار تعاملی در میان سازمان های مختلف شهری می داند و دست به دامان تمامی مدیران دستگاه های اجرایی می شود تا با ایجاد محیطی تعاملی در کنار هم بتوان مشکلات انباشته شده این شهر را یکی پس از دیگری حل کنند.

به گفته وی شورای اسلامی شهر آبادان در دوره پنجم تعامل سازمانی، ارتباطات گسترده و بی واسطه با مردم و شفافیت در کار مدیران را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نگرانی های فرهنگی ما کمتر از نگرانی های عمرانی نیست، افزود: آبادان نیازمند برنامه های فرهنگی بسیاری است؛ وضعیت موجود شهر، با ما حرف می زند و نیازی به نوشتن مطلب در روزنامه ها، کانال ها و صفحات مجازی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گقت: شهردار و مسئولان عمرانی منطقه آزاد اروند شناسنامه پروژه های در دست اقدام را برای اطلاع در معرض دید مردم قرار دهند؛ تا در صورت عدم انجام کار مناسب از سوی پیمانکار پروژه، نام آنها در لیست سیاه اقدامات عمرانی شهر آبادان برود .

به گفته وی در مناطقی که شهرداری اقدام به انجام عملیات آسفالت معابر می کند، به ادارات حفار اجازه حفاری حداقل برای پنج سال داده نمی شود و لذا ادارات حفار از این بابت گلایه مند نباشند.

انتهای پیام/د

پروژه های عمرانی آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.