سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری: فدراسیون متولی برنامه‌های هندبال ساحلی است

 رئیس کمیته هندبال ساحلی کشورمان گفت: فدراسیون متولی برنامه‌های هندبال ساحلی است، اما به دنبال این هستیم یک حامی مالی برای این بخش پیدا کنیم.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته هندبال ساحلی کشورمان و رئیس هیئت هندبال اصفهان در گفتگو با  خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که آیا هندبال ساحلی از حامی مالی مستقلی سود می برد یا خیر عنوان داشت: فدراسیون متولی اعزام و برنامه ریزی های هندبال ساحلی است با این حال ما به دنبال حامی مالی هستیم. هیئت ها هم فعالیت های خوبی در این زمینه دارند. به طور مثال شهر هایی مانند بندر عباس ، خارک ، بوشهر میزبان های ما بوده اند و قرار است در ادامه هم ما را یاری دهند.

او درباره وضعیت اردو های تیم ملی گفت: مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی جهان اواخر خرداد و به میزبانی سوچی روسیه برگزار می شود به همین دلیل ما برنامه هایمان را از ماه گذشته آغاز کردیم همچنین از آن جایی که بازیکنان حاضر در تیم ملی در لیگ های هندبال کشور فعال بودند فرصت آن وجود نداشت تا اردو های بیشتری در کوران مسابقات برگزار کنیم.

او افزود: نخستین اردو تیم ملی در دی و به میزبانی بندر عباس برگزار شد. اکنون هم ملی پوشان قرار است از 28 بهمن تا 3 اسفند اردویی دیگر را در خارک برگزار کنند.

رئیس کمیته هندبال ساحلی کشورمان ادامه داد:همچنین قرار یک تورنمنت را در میانه های اسفند برای تیم ملی داشته باشیم و باقی برنامه هایمان را پس از عید اجرایی کنیم . قرار است چهارمین مرحله اردویمان فروردین برگزار شود و پس از آن قصد داریم تا در تورنمنت به میزبانی اصفهان شرکت کنیم.

او درباره این تورنمنت عنوان کرد: قصد داریم تا این تورنمنت را با حضور 2 – 3 تیم خارجی برگزار کنیم که البته مراحل قطعی آن هنوز انجام نشده است با این حال با عمان صحبت هایی داشته ایم تا پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی جهان راهی این کشور شویم.

افتخاری در خصوص بازی های دوستانه و اردو های خارجی بیان داشت : تا پیش از عید نوروز برنامه های ما قرار است به صورت داخلی پیگیری شود که خوشبختانه استان ها از تیم های خوبی بهره می برند استان هایی مانند بوشهر ، گیلان ، مازندران و اصفهان تیم های خوبی دارند که می توانند به ما کمک کنند.

انتهای پیام /

اظهارات رئیس کمیته هندبال ساحلی درباره وضعیت تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.