سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکسی فرهنگ ساز شهر کرمانشاه

صابر بشیری نام راننده تاکسی خوش مشرب و نیک برخوردی است که علاوه برخدمت جابجایی شهروندان،سعی داردخدمتی فراتر از شغل خود را ارائه دهد.

سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛با اشاره به اقدام تاثیر گذار راننده تاکسی  گفت:این کار فرهنگی راننده تاکسی  صابر بشیری نقش بسیار تاثیرگذارمطالعه در تحول رفتار اجتماعی و ارتباط بین رانندگان و شهروندان خواهد شد.


وی با بیان اینکه رفتار تاکسیرانان باعث رغبت مسافران به ایجاد ارتباط می شود گفت: این کار علاوه بر افزایش مطالعه شهروندان باعث خواهد شد تا آنها زمان کوتاهی که در تاکسی هستند بتوانند از فرصت استفاده بهینه بکنند.

سلیمانی افزود: هر راننده تاکسی می تواند سفیری فرهنگی برای شهر خود شود فضای داخلی تاکسی با توجه به اینکه روزانه در شهر کرمانشاه حدود 800هزار نفر سفر درون شهری با تاکسی انجام می گیرد بهترین و مناسبترین مکان و زمان برای ترویج اقدامات فرهنگی قلمداد کرد.

وی ادامه داد: درحال حاضر حدود 9400 دستگاه تاکسی در شهر کرمانشاه فعال هستند که از این تعداد3 هزار تاکسی دارای خط ،مابقی به صورت گردشی و آژانسهای تاکسی تلفنی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ز

حدود 800هزار نفر سفر درون شهری با تاکسی انجام می گیرد

برچسب ها: اشتغال ، وضعیت راه ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.