سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تربت جام،

شاعران با زبان هنری خود به ترویج معنویت کمک کنند

امام جمعه تربت جام گفت:: شاعران با قدرت و زبان هنری که خداوند به انان عطا کرده است برای ترویج معنویت و تبلیغ الگو‌های دینی کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین طاهری در شب شعر بانوی بهشت در تربت جام افزود: شعر مانند لباسی است که بر تن می‌شود شاعران باید تقویت و حمایت شوند شاعران با بیان مسائل هنری خود دلنشین و ساده کمک بزرگی به وحدت می‌کند و اثر گذاری شعر به اندازه منبر و سخنرانی است.

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) سید نساء العالمین و بانوی بهشت است و معرفی چنین الگویی به بشریت و شناخت فضایل او تاثیر بی نظیری در زندگی ما خواهد گذاشت.

مسئول برگزاری شب شعر بانوی بهشت هم در ادامه این مراسم گفت: شب شعر بانوی بهشت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا و پیش زمینه کنگره ملی شعر اهل بیت با محوریت عفاف، تربیت، عبادت، همسرداری، محبت، بصیرت، مدح و منقبت و سیره حضرت زهرا(س) از اول بهمن ماه فراخوان آثار شد که تعداد ۳۰ اثر از شاعران شیعه و اهل سنت به دبیر خانه واصل شد.

هاشم بهرامی نیا افزود: پس از داوری تعداد ۱۲ اثر برای قرائت در شب شعر انتخاب گردید و سه اثر برتر هم به مرحله استانی کنگره ملی شعر اهل بیت (ع) معرفی شدند که قرار است اسفند ماه در شهرستان تایباد برگزار شود

وی گفت: در این محفل ادبی شاعران شیعه و اهل سنت تازه‌ترین آثار خود را در وصف حضرت زهرا (س) قرائت کردند و به آثار برتر هدایای نفیس تقدیم شد.

انتهای پیام//ز. ج.



شب شعر بانوی بهشت در تربت جام برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.