سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع 8 شهید گمنام در خراسان شمالی

مدیرکل حفظ آثار خراسان شمالی گفت :در دهه دوم فاطمیه 8 شهید گمنام ، در مرکز استان خراسان شمالی تشییع می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، امیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های خراسان شمالی در نشست هماهنگی مراسم شهدای گمنام استان افزود : پایان بهمن ماه امسال 8 شهید گمنام ، در استان تشییع می شود.

امیری با بیان اینکه از این تعداد 2 شهید تفحص شده و 6 شهید گمنام هستند،افزود: دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور بجنورد، دو شهید در دانشگاه فنی مهندسی اسفراین و دو شهید دیگر نیز در دانشگاه فرهنگیان بجنورد خاک‌سپاری می‌شود.

وی گفت : از این تعداد شهدا 2 شهید شناسایی شده که به نام های محمد مهدی طاهری از شهرستان گرمه و قربانعلی جمشیدی که از نیروهای ناجا بودند در سال 67 به شهادت رسیدن در مرکز استان خاک سپاری می شود.

امیری افزود : مراسم تشییع و استقبال از شهدای گمنام ، در شهرستان فاروج 30 بهمن ماه ساعت 8 صبح ، و بعد از آن نیز در شهرستان شیروان انجام می شود.

وی با بیان اینکه ساعت 4 بعد از ظهر 30 بهمن ماه  هم مراسم استقبال و تشییع در مرکز استان از میدان آزادگان تا میدان کارگر انجام می شود، گفت: پایان مراسم تشییع شهدا نیز در میدان کارگر بجنورد و با سخنرانی نماینده ولی فقیه از استان یکم اسفند ماه است.

انتهای پیام/آ

خراسان شمالی میزبان شهدای گمنام

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.