سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایندیپندنت مدعی شد؛

بیماری پوتین مانع از حضور او در نشست‌های مهم می‌شود!

شرکت نکردن رئیس‌جمهور روسیه در چند اجلاس، موجب شایعه‌سازی برخی رسانه‌های غربی درباره وضع سلامت وی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایندیپندنت در مطلبی تاییدنشده از بیماری ولادیمیر پوتین خبر داد و نوشت رئیس جمهور روسیه برای نخستین بار در چندین سال اخیر از حضور در برنامه‌های عمومی مهم خودداری کرده است.

این روزنامه انگلیسی در  گزارشی نوشت: پوتین روز دوشنبه به سوچی نرفت. رئیس جمهور در اجلاس «منتور ۲۰۱۸» هم که در مسکو برگزار می‌شود، حضور نخواهد داشت و هفته آینده نیز به خاور دور روسیه سفر نخواهد کرد.

به ادعای ایندیپندنت، در آخرین حضور عمومی رئیس جمهور روسیه نشانه‌های بیماری کاملا در وی مشهود بود. صدای او بسیار ضعیف بود و مدام سرفه می‌کرد. هفته گذشته نیز پوتین در سفر به سیبری احوال مشابهی داشت. هنگام سخنرانی‌ها وی دچار اشتباه می‌شد و به نظر می‌رسید تمرکز ندارد.

این در حالی است که روز سه‌شنبه دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی کاخ ریاست جمهوری روسیه، احتمال ابتلای پوتین به یک بیماری جدی را رد کرد و گفت او احتمالا از کرملین یا از محل سکونتش به امور مملکت رسیدگی خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه رئیس جمهور دچار سرماخوردگی شده است، گفت: همگی صدای او را شنیدید.

این نخستین بار نیست که وضع جسمانی پوتین موضوع بحث و اختلاف نظر قرار می‌گیرد. در اواخر سال ۲۰۱۲ [۱۳۹۱] وی چندین سفر خارجی را لغو کرد و مدتی در انظار عمومی حاضر نشد. پس از مدتی کرملین اعلام کرد پوتین به درمان یک آسیب قدیمی ورزشی مشغول بوده است.

انتهای پیام/

شایعه‌پراکنی ایندیپندنت درباره بیماری پوتین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.