سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سه ماهه پایانی سال 2017:

سهم بازار نوکیا بیش از سونی و اچ تی سی

نوکیا در سه ماهه منتهی به سال 2018، در فروش گوشی های هوشمند، شرکت های سونی، اچ تی سی و گوگل را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزارشی از Counterpoint نشان می‌دهد که HMD Global در سه ماهه منتهی به سال 2018 ، 4.4 میلیون گوشی هوشمند فروخته و شرکت های سونی، اچ تی سی، OnePlus و گوگل را پشت سر گذاشته است. نوکیا همچنین در صدر بازار Featurephone ها قرار دارد. 

4.4 میلیون دستگاه فروخته شده توسط نوکیا این شرکت را در رتبه 11 ام شرکت ها(در زمینه سهم بازار) قرار داده است. این بدان معنی است که نوکیا در سه ماهه آخر 2017 فروش بیشتری از برخی مارک های معروف بازار داشته است. برخی از کمپانی هایی که فروش کمتری از نوکیا داشته اند عبارت اند از : گوگل، اچ تی سی، سونی، آلکاتل، لنوو، وان پلاس

تحلیلگر Counterpoint در یکی از توییت های خود اعلام کرده است که نوکیا در انگلستان در رتبه سوم فروش قرار دارد و در میان پنج فروشنده برتر در کشور های روسیه، ویتنام و بسیاری از بازارهای خاورمیانه است. این پیشرفت بسیار خوبی برای نوکیا محسوب می شود.

نه تنها گوشی‌های هوشمند بلکه فروش Featurephone های نوکیا نیز پیشرفت خوبی داشته است. طبق گزارش دیگری از Counterpoint این شرکت با فروش 20.7 میلیونی پرچمدار این بخش شده است. علاوه بر این نوکیا با 5 درصد سهم بازار (گوشی های هوشمند و Featurephone) در مجموع در رتبه ششم سهم بازار قرار گرفته است.

گفتنی است؛ Featurephone ها گوشی هایی هستند که برخی قابلیت های گوشی های هوشمند مانند وصل شدن به اینترنت و پخش موسیقی را دارا هستند اما همه ی ویژگی آن ها را ندارند.

 

 

انتهای پیام/

فروش نوکیا در سه ماهانه پایانی سال 2017

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.