سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه میزبان کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کرمانشاه میزبان سومین سمپوزیم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در ارولوژی و نفرولوژی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا احمدی  مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  با اشاره به برگزاری سومین سمپوزیم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در ارولوژی و نفرولوژی در این استان گفت: علاوه بر حضور حدود 20 میهمان در این کنگره ؛ از سوی دیگر میزبان سه مهمان بین المللی به عنوان سخنران از کشور فرانسه خواهیم بود و نزدیک به 300 نفر در این کنگره شرکت خواهند کرد که از استان های همجوار، کرمانشاه و تهران خواهند بود.

وی افزود: در کنار این کنگره همزمان سمینار پرستاری سلول های بنیادی خون ساز غرب کشور و دومین سمینار سلول های بنیادی خون ساز غرب کشور برگزار می شود چرا که موضوع این سه کنفرانس به هم مرتبط است.

احمدی ادامه داد: ژن درمانی و سلول های بنیادی، سلول های بنیادی و سرطان، فرصت ها و چالش ها برای تجاری سازی سلول درمانی، مسائل اخلاقی در پزشکی بازساختی، مرزهای دانش در مهندسی بافت ، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری های اورولوژی و نفرولوژی از محورهای اصلی کنگره هستند.

وی افزود: این کنگره در سرسرای آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در روزهای دوم و سوم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

برگزاری کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی در کرمانشاه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.