سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اصفهان:

پرداخت هم‌زمان تمام بدهکاری‌های آموزش و پرورش ممکن نیست

فرماندار اصفهان گفت: 570 میلیارد تومان از دیون از سال 89 جمع شده و این انتظار از دولت می‌رود که همه این‌ها را پرداخت کند، در صورتی که پرداخت یک‌باره این مبلغ امکان‌پذیر نیست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضوانی عصر دیروز در شورای آموزش و پرورش با بیان این‌که آموزش و پرورش بنگاه اقتصادی نیست، اظهار داشت: هزینه کردن برای مجموعه آموزش و پرورش، مانند سرمایه کردن برای آینده است.

وی افزود: بیش از 40 درصد دانش‌آموزان استان در شهرستان اصفهان و زیر نظر یک فرمانداری و 60 درصد مابقی در سایر شهرستان‌ها مشغول به تحصیل هستند‌.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: 570 میلیارد تومان از دیون از سال 89 جمع شده و این انتظار از دولت می‌رود که همه این‌ها را پرداخت کند، در صورتی که پرداخت یک‌باره این مبلغ امکان‌پذیر نیست.

وی عنوان کرد: الآن زمان تصویب بودجه در مجلس هست باید به نمایندگان مجلس فشار آورد تا در مجلس تخصیص بهتری به استان و وزارت آموزش و پرورش داده شود.

رضوانی با بیان این‌که فرماندار موظف به مدیریت 35 کارگروه است، ابراز داشت: خود مسؤولان در آموزش و پرورش باید پیگیر امور باشند، جلسه قبل هم تأکید شد که کمبود یک هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش برای سال آینده وجود دارد.

وی در پایان گفت: از شورای شهر در خواست داریم که کمک به ایاب و ذهاب مدارس استثنایی که مصوبه شورای آموزش و پرورش است را به تصویب رسانده تا کمک حال این افراد باشد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای آموزش و پرورش اصفهان

برچسب ها: فرمانداری ، فرهنگیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.