سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدا و سیمای مرکز زنجان در ایام دهه فجر پربارتر از سال های گذشته

دهه فجر امسال که آغاز چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده حال و هوای خاصی به این ایام داده و لزوم پرداخت مناسب و شایسته به این موضوع را دوچندان کرده بود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صداوسیمای مرکز زنجان امسال سعی کرد برنامه ریزی متفاوت تری نسبت به سالهای گذشته انجام داده و ویژه برنامه های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده بود تا بتواند خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان را در مدت چهل سال گذشته ارائه نماید .
معاونت صدای مرکز ویژه برنامه های مختلفی از جمله انقلاب حماسه سی ، رادیو انقلاب ، وقایع انقلاب، دستاورد ، نمایش و .... را برای این ایام تدارک دیده بود و هر کدام با موضوع خاص انقلاب اسلامی را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دادند . در این ایام سایر برنامه های روتین رادیو استانی نیز اکثر مدت زمان خود را به این ایام اختصاص دادند .
رادیو استانی همچنین در یوم الله 22 بهمن ویژه برنامه «خیابان امام» را به صورت زنده تدارک دیده بود که از ساعت 8/30 صبح تا 12 راهپیمایی باشکوه مردم انقلابی زنجان را به صورت زنده پوشش داد .
در مجموع صدای استانی مرکز زنجان بیش از 5هزار 570 دقیقه برنامه با موضوع گرامیداشت ایام الله دهه فجر تولید ، تأمین و پخش نمود
 شبکه استانی سیما (اشراق) نیز برنامه ریزی خوبی را برای این ایام انجام داده بود  طلوع 40، فجر انقلاب ، واژه های انقلاب، دستاورد ، مستندهای بر مدار شتاب، سید عشق، گنجینه ، نگاه ، کلاس انقلاب و ... ویژه برنامه هایی بودند که شبکه اشراق برای دهه فجر تدارک دیده بود . 
علاوه بر این سایر برنامه روتین و تأمینی سیما نیز حال و هوای این ایام را به خود گرفته بودند .
معاونت سیما در مجموع بیش از 12هزارو 400 دقیقه برنامه برای پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید ، تأمین و پخش کرد که حاصل زحمات شبانه روزی همکاران سیما بود .
معاونت خبر نیز همگام با سایر معاونتهای تولیدی نقش بسزایی در گرامیداشت دهه فجر ایفا کرد . خبرگزاری مرکز زنجان در این ایام سعی کرد با بهره گیری تامی امکانات موجود، رویدادها ، افتتاح ها و مراسمات این دهه مبارک را به طور کامل پوشش دهد .

پخش گزارش های مختلف از خدمات نظام جمهوری اسلامی در سطح استان، حضور فرمانداران شهرستانها در بخش خبری 23 سیما جهت بیان پیشرفتهای صورت گرفته در سطح شهرستانها ، از اقدامات صورت گرفته در معاونت خبر مرکز در این ایام بود . 
ویژه برنامه «گام چهل» یکی دیگر از برنامه خبر بود که هر شب به صورت زنده با حضور مسئولین استانی به بررسی خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت کرد .
معاونت خبر نیز جمعاً 760 دقیقه در این دهه عملکرد داشت .
در مجموع صداوسیمای مرکز زنجان به صورت شبانه روزی  تلاش کرد تا بتواند در حد وسع و توان در راستای تبیین و اطلاع رسانی دستاوردهای چهل ساله این نظام عمل نموده و با ایجاد امید، نشاط و خودباوری در جوانان در مسیر اعتلای میهن اسلامی مان عمل نماید.

انتهای پیام/ن

تولید، تأمین و پخش بیش از ۱۸هزار۷۵۰ دقیقه برنامه در ایام الله دهه فجر از صدا و سیمای مرکز زنجان

برچسب ها: دهه فجر ، صدا وسیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.